Pozycjonowanie stron internetowych
Co daje pozycjonowanie strony internetowej?
Tak naprawdę odpowiedź na pytanie: po co Twojej firmie pozycjonowanie? przychodzi wraz z zamówieniami i/lub zapytaniami klientów, którzy trafili z wyszukiwarki Google na stronę internetową Twojej firmy np. wtedy kiedy spałeś. Jeśli podczas pozycjonowania strony jesteś coraz wyżej w wynikach, to tak jakbyś przesuwał swój sklep stacjonarny coraz bliżej centrum miasta - wchodzi do niego coraz więcej ludzi i coraz więcej kupuje : )
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie na lokalny rynek różni się od pozycjonowania na cały kraj. Wyniki na przykład dla frazy: reklama grudziądz będą wyglądały inaczej niż te na “frazy ogólne”, jak np. agencja reklamy. A jeszcze inaczej sprawa się ma, kiedy Twoi klienci szukają czegoś na smartfonie.
Temat rzeka, ale dobrze, żeby sąsiedzi wiedzieli czym się zajmujesz.
Reklama Google Ads
Niektóre slogany reklamowe głoszą: “Pierwsza pozycja w Google w 1 dzień”. Nigdy nie korzystaliśmy, ale wydaje nam się, że chodzi o reklamę w płatnych wynikach.
Być może dla Twojej firmy lepiej byłoby przeznaczyć więcej budżetu na reklamę, niż na pozycjonowanie, a może warto połączyć te dwie metody docierania do klientów? Skontaktuj się, porozmawiajmy o tym!